divendres, 20 de juny del 2014

Primera trobada de la Colla Infantil


El proper dimarts 1 de juliol, a les 19 hores, ens trobarem per a conèixer-nos i explicar el funcionament del club. Tot seguit comentarem el llibre que cada un de vosaltres ha triat, però serà d'una manera especial

Per anar fent boca, i si us ve de gust, us presenteu en aquest blog i comenteu si us està agradant el llibre. 


I per pintar-vos un somriure, us deixem "The joy of books", una mostra del que fan els llibres quan la biblioteca-llibreria està tancada.









Així doncs, fins dimarts dia 1 de juliol.


11 comentaris:

  1. Molt bona iniciativa aquest bloc!

    ResponElimina
  2. Hola em dic Marta i tinc 8 anys.Jo lleigeijo bastan.Lo que me agrada mes son els llibres de aventures i de humor.El llibre que me e agafat de la colla es LA PERLA I LA BOSSA PERDUDA i m' agrada molt.

    FINS EL DIA 1.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Marta, has estat la primera a participar. Benvinguda. Es veu que els altres són més vergonyosos :)

      Elimina
  3. Hola, jo hem dic Marta, peró no soc l'altra Marta, la nena que ha estat primera en escriure al blog de la Colla de la Lectura. Jo he llegit el llibre La Senyora dels Llibre i m'ha agradat molt. Espero que l'altre llibre també m'agradi. ENS VEIEM EL DIA U!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Marta, benvinguda. Es veu que les Martes sou més llançades. Ens encanta que t'hagi agradat el llibre. Esperem que també t'agradi la sessió de dimarts que ve. Fins llavors! ;)

      Elimina
  4. Hola sóc l'Antònia i no havia escrit res perquè estava de colònies i m'ho he passat molt bé. Abans de marxar vaig llegir Marduix i ara me'l repassaré perquè no me'n recordo gaire. Fins dimarts!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Antònia, benvinguda. Quina sort que tens d'haver pogut anar de colònies. Sempre són molt divertides, però ja veuràs que a la Colla també t'ho passaràs bé. Un petonet!

      Elimina
  5. Hola em dic Alexandra i m'ha agradat molt el conte que he llegit que es diu La Perla i la bossa perduda, ara m'estic llegint un que es diu gol. Fins aviat!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Alexandra! Benvinguda al blog.T'ho vas passar bé ahir? Esperem que sí.

      Elimina
  6. Hola soc la Marta. Tinc una pregunta que ferus: A lo del partit es porta un pelux o un nino de la mida de un playmobil? Gràcies.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Marta, de la mida d'un playmobil o una mica més gran, màxim un pam d'alt

      Elimina